top of page
czarne tło

SPRZEDAŻ/DAROWIZNA NIERUCHOMOŚCI LOKALOWEJ

Wymagane dokumenty:

  1. numer księgi wieczystej;

  2. podstawa nabycia (w przypadku spadkobrania lub zasiedzenia łącznie z zaświadczeniem z Urzędu Skarbowego o wywiązaniu się z obowiązku podatkowego, ponadto w przypadku darowizny i nieodpłatnego zniesienia współwłasności dokonanych po 01 stycznia 2007 roku również łącznie z zaświadczeniem z Urzędu Skarbowego o wywiązaniu się z obowiązku podatkowego);

  3. zaświadczenie wskazujące, czy dana nieruchomość znajduje się na obszarze rewitalizacji;

  4. zaświadczenie o braku osób zameldowanych w przedmiotowej nieruchomości (na życzenie strony kupującej);

  5. zaświadczenie, że nie ma zadłużenia w płatności opłat eksploatacyjnych (na życzenie strony kupującej);

  6. w przypadku zakupu dokonywanego ze środków pochodzących z udzielonego Stronie kupującej kredytu – umowa kredytowa do wglądu oraz oświadczenie banku do ustanowienia hipoteki w formie aktu notarialnego (jeżeli hipoteka ma być ustanowiona w formie aktu notarialnego);

  7. wartość rynkowa nieruchomości;

  8.  w przypadku umowy sprzedaży warunki związane z płatnością oraz wydaniem lokalu, nr rachunku bankowego na jaki ma być dokonany przelew w celu zapłaty za lokal.

bottom of page